- PREOPTEREĆENJE PLANERA: jedna uobičajena greška je zakazivanje previše zadataka ili aktivnosti u ograničenom vremenskom okviru. Ovo može dovesti do osećaja preopterećenosti i stresa kada neizbežno ne možete da postignete sve što ste planirali. Važno je dati prednost prioritetima i biti realan u pogledu onoga što se može postići za dan ili nedelju.
- NE PROVERAVANJE I NE AŽURIRANJE: neki ljudi prave grešku kreirajući plan ali ga onda ne proveravaju ili ne ažuriraju redovno. Planovi treba da budu fleksibilni i prilagodljivi promenama u okolnostima ili prioritetima. Ako ne proveravate svoj planer to može dovesti do propuštenih rokova ili zanemarenih zadataka.
- IGNORISANJE BRIGE O SEBI: planiranje ne bi trebalo da se odnosi samo na posao ili zadatke; takođe treba da uključi vreme za brigu o sebi i opuštanje. Zanemarivanje rasporeda pauza i slobodnih aktivnosti može dovesti do sagorevanja i smanjenja produktivnosti. Neophodno je uspostaviti ravnotežu između radnog i ličnog vremena u svom planeru.
Koje od ovih grešaka vi pravite???